Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Abis rosak kawan aku....huh!!!


Abis rosak kawan aku....huh!!!



















tersangat-sangat sedih ati ku mengenangkan bespren aku dah rosak....mengapa ini terjadi kepada dia....
setelah aku menganggapnya bespren aku.....

oohhhhhh T I D A K!!!!!!!!

belog (bukan manusia sebenar)....mengapakah koding-koding aku blarian smuanya...kemana menghilang.....

gedget aku automatiknya tdelete....... YYYYYYYYYYYYYY this happen to my belog....YYYYY bkn belog urang lain....









im sory belog...so sory....


  • penat-penat aku make-up dari kemarin dah rosak...R O S A K....
  • kerana aku yg p menggatal menukar sana sini menambah sana sini...akhirnya rosak lah belog bespren aku ni..huhuhuhuhuu...sedih awww...penat ja aku hias cantik-cantik....

  • byk koding dah ilg...tah cam na ble ilg...huhuhu...sedih ati aku....penat ja wat smuanya....

  • tpksa wat baru...gggrrrr...tambah memenatkn aku aawwww... oh mengapalah malang sungguh nasib aku bebelog ni....mengapa harus rosak....T I D A K!!!!!!!!!!! menjerit dengan sesungguhnya...



  • why must rosak ah belong.....penat ja wat cntk2....aaarrrgggghhhhh...tension la klo cam ni...

  • ta pa belog...ta sala kn kau pon...aku yg salah....pujok-pujok belog aku nih...




bai belog!!!!

take care....sleep nyenyak-nyenyak yah mlm ni....huhuhu...

☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy