Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Hey makcik!!!


Hey makcik!!!







  • plez stop mengumpat la macik...grrrrrr..my ear dah nak benanah ni dgr yu bcakap yg tiada btlnya tanpa henti-henti serta brulang-ulang dari start jam 8 pagi avery works day....dlm kiraan aku ampir 7 kali cita yg sama kau cita dlm 1 hari macik....yu ta perasan ka or wat2 ta perasan macik??????? or kau dah menghadapi masalah ilang ingatan????? hope so....

  • yu punya cita kn palsu la macik...mls mau dgr!!!!!! klo ya pon mau mngumpat tu is....g la jau-jau ba sana...mls da ni mndgr...plez la sgt2....


cenggini lah gaya macik tu klo dah mengumpat...excited gilak......


  • dah tu wat salah ta mo ngku g(ni yg wat aku belak kat dia nih)....abiss aku yg d salakan...eeee kau ni macik klo bkn seangkatan umur ngan mak aku...dah lama aku sound yu tau...nsb la ada rasa hormat aku sedikit kat kau...
  • fedup dah aku dgr cita yu macik start aku masuk kat tempat puaka ni....menyesal sgt2!!!!!!!

  • kawan umpat kawan, kawan makan kawan(bole ka????), kawan mengata kawan, kawan menyalahkan kawan....semua tu yu la macik....ta sedar2 kah macik??????? 
  • eeeeeeeeeeeeeeeeee...jan la begitu...

  • aku ooo yg sengsara gara-gara yu macik....

  • dah la umpat aku depan belakang...pas tu klo d jeling d tambah plk ngan mengatanya....
  • eeeee...seriously aku dah ta sabar-sabar mau out from this building macik...when aku dah out nanti...harap aku nak pandang muka kau lagi...meluat...




☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy