Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Hampir 17 jam dah!!!!


Hampir 17 jam dah!!!!











  • apa yg ampir 17 jamnya?????? hhhmmm....dah ampir 17 jam ta bmsg ngn syg ku yg tsyg..yg tcnta..yg trindu...n ter ter lg la..
  • rindu sgt2 kat dia...dah 2 ari ta dgr suara dia tau...rindu mau dgr ktawa dia...huhuhu....aku tnga mngusap air mata ni..tangki bocor g....tah mau sumbat pkai pa ni bru tdk tumpah mbuak2 kuar g!!!!
  • aku pn 1 yg ta msg dia npa???? kilik tul kn....
  • ta la...aku ta kilik bah...ggrrrrr...sot sndri ja...hahaha...


Where is My lover????



  • aku still kck ati ja....
  • aku mmg ta ble klo dia wat cam tu....ati aw cam kna tembak ngn pestol menan time blakon tu...jap ja matinya...pas cut idup blk la aku..hihi...mksd aku pas dia dah pujok aku ok lah...
  • tp ni ati aku still kck g...aku tau la ati aku mmg kck...korg jn nak mengata sgt la...aku sdar aku mmg d ciptakn kck..huhu...
  • dah...jn merapuh sgt la weh...aaiiissshh..npa aku ni???? dah senget kot ta bhubung ngn dia...ta ble jd ni...ta lama gilak la aku ni...Tolong!!!!!!! tolong cri kn aku dktor.....dah ampir gilak ni...huhuhu...

  • ta mau sdeh2 g..huhuhu...tp....................ttp sdeh gak ni...mau syg ku juak...wa.....sdehnya...
  • eeee...rindu yg tramat dah ni....



PERINGATAN!!!!

aku: hey u!!! ya u lah...

aku: me??? what????

aku: kn da ckp ta mo post2 yg sdeh2 dlm blog ni...remember???

aku: o ya ba plk kn..huhuhu...igt la..

aku: so?? asl post bnda2 sdeh ni smua???? ggrrr..wat2 lupa ek...

aku: aaiisshhh...bkn wat2 lupa la...mmg lupa..hahhaaa..kidding..its not post yg sdeh..just nak share ja skt2 kat org..baru ati daku yg duka lara ni trubt skt..pa la....dont be sla phm ok...my syg now tda..so aku nak share hal2 yg ble d share...aku still igt yg blog ni bkn tmpt luah perasaan yg bkn2...okey???

aku: oooo..gtu..ckp la awl2..hehehe...



means dialog kat ats tu....biar aku xplen kat korg yg ta phm key....

  • blog ni aku dah ta mau wat cam dulu...bla sdeh matik2 mluah kat blog...
  • bla apy...duussss..lesap tah kmna bmadu asrama *asmara ngn syg aku...
  • tp bla gaduh...dui na post blog blebar2 post tntg skt ati....apa la gtu tu kn...da ta mau cam tu g...
  • now..my blog is my swetart...its mean my luv gak la..mcm syg aku tu..hihihi...

☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy