Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Totally kecik hati~~~


Totally kecik hati~~~










  • huhuhuhu...nak tau npa aku kck ati la sgt ni???? sgt la knun....
  • meh sini aku cita kn ya....pada suatu mlm yg dingin...angin yg ta la kuat sgt tsepoi2 mniup kain yg tsidai kat luar tu..hahahaha..aku ta kna pon...dlm uma kn..just tgk tu kain guyang2 ja lah....
  • dah...dah...smbg blk...huhuhuhu..ambek mud jap...
  • td aku round2 kat fb kn...aku tnmpk 1 pic yg mbuatkn aku trsa la sgt...kck ati i aw...
  • tah la npa aku ta ble langsung tgk pic2 cam tu...sebak dada i yg kck ni..hihihi..ikln jap...dia pon 1...da tau aku ta ble tgk smua tu d wat g cam tu...gggrrrrrrr...kdg2 aku grm gak ngn dia ni...aaaiiissshhh...ta tau mau ckp pa g lah...bgs aku tdr ja la...huhuhuhuhu...rasa cam mau ngamuk pn ada ni...ha sblm aku ngamuk jd hulk yg akn mgakibatkn perang dunia pcntaan km meletus g..baik aku pluk iton..tarik slimut...lap air mata n tdr!!!!!
  • npa aku ni????? asl nmpk cam tu ja ngs...skt2 ngs...aaiiissshhh...dah los kot tangki air mata aku ni..kes brt ni..msti bwak jmpa doktor ni....
  • ta pa...t aku g jmpa doktor...mntk dia ttp paip tangki air mata yg sgt2 bsr ni...dari kck asyik ngs ja keja...huh!!!!!!!!!!

biar aku mlyn lgu ni la dlu sblm tdr...syg aku pna nynyikn ni dulu..so sweet ja dia nynyi tuk aku...gggrrrrrr..jan prsn sgt....ati tngah majuk ni...huhuhuhu...SO SAD!!!!!






☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy