Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: New Spirit...For anything...


New Spirit...For anything...











  • okey...aku just nak ckp yg aku nak berubah...msti tetnya2 kn brubh apa..kn...kn..kn..hahahaa...
  • dont be tkejut2 la wahai pmbaca sekalian...cewah cam ja byk yg bcakan..kih kih kih...
  • aku just nak gtau bahawa blog aku yg comei cam aku ni dah brubah spenuhnya...dari rupa blog hingga lah ke cara pnulisannya..okey...ada bntahan???? huh tda??? ok gud2..hahaha..merepek jap..
  • 1st aku nak buang smua entry2 lama...fo menghilangkan ketidak sefahaman antara aku ngn encik boipren...bcuz dia sgt2 trasa ati ngn kata2 yg aku taip dari hati trun ke jari aku yg kecik ni...dah la penat ketuk2 keyboard ni, dia ble trasa lak..alala..bucuk2 cayang2...jan marah yeeee...hihihi...n ni d kira post yg petama lah....huh..ponat je aku taip mlm2 yg aku harungi ngn air mata...wweekk..pdn mka aku...???? aku yg kebingungan ngn diri ku!!!!
  • 2nd aku nak tuka pkataan2 dah...da ta ble ksr2...kasar kah aku???? tepuk la dada tnya perangai k!!! gilo ka apa...saket la wei..aaiisshh sapa sru aku wat btl2 kn...doh tul la.. 
  • n yg len2 g aku tuka scara pelan2 k...hmmm..cuz aku ta tau nak ubah cam na g krg ni...hahahaa...

  • delete in proses...1...2...3...4..??? eh 5 la..palui tul..
  • ....post 1 delete...post 2 delete...post 3 delete..post 4 ta ble delete..alamak...dah2...delete ja smua tu..
  • huhuhu..babai post2 ku yg tsyg...

ni aku wat bkn just fo my Encik Boipren k??? ta mo urang sala paham lak...this tuk my blog gak... ^^




☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy