Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Riang Ria Hari Raya...


Riang Ria Hari Raya...











  • yesterday aku adalah jmputan khas untuk 1 mjlis...Majlis Riang Raya Kementerian...sbnrnya aku cuma bperasaan khas ja..hohohoh...aku kn tgah li kat kementerian so dpt gk la jmputan tuk g mjls cam tu...skli ngn menteri tau..bangga i....
  • actually mjls tu strt jm9...para jmputan spose to dtg 8:45..n mnteri dtg jm 8:50...fo u all information...aku smpai jm 9:45 tpt kat hotel sutera tu...jln mnggunakan kaki aku yg kcik molek ni mgmbil msa ampir 10 minit gk la tuk smpai pintu gerbang hotel tu...n nak tau pa yg aku npk???? jeng..jeng..jeng...nop..bkn npk aaron aziz lah..is3....just mnteri bru smpai..is3 lmbat tul mnteri dtg kn..ta patut..ta patut...hahahaha...n aku pun tglong dlm group yg lmbt gk lah...n yg plg lmbt smpai ada lah aku..hahahahaha...
  • ngn keadaan yg dah lmbat aku dah ampir mndi mnda ngn pluh aku,ati pulak wat hl...dah gemuruh d watnya bila msuk ja dwn tu org smua tgk kat aku...seriez lutut aku dah guyang2 tau...cam nak nari..hahaha..gilak apa..cam artis ja aku jln d tgk2..aku pa g..cntrol abis la jln..hahahaha..
  • smpai ja meja aku, blm smpat aku mlabuhkn punggung kat kerusi yg d hias cntk ngn menggunakan kain satin clour puteh tu dah bsing penyelia aku...dtg lmbt kn kmpom2nya kna bsing..aaiiissshhh...tention palak mek aw..hahaha..asal aku sleng sarawak lak ni??? kompius2...
  • ta mo menyakitkan kuku2 aku yg aku pnt jga bg pnjg ni menaip entry yg pnjg lebar cam krg bm spm dulu...tapi dulu aku ta pena tls krgn yg pnjg cam ni..hihihi...that y la bm aku ckp2 mkn ja..ampir kebulok tau rsult i..hihihi...bah biar aku bg korg tgk pic2 time mjls tu...seriez orang2 kementerian ni smuanya spoting2...tmsuk la menteri, SUT, KPSU...ta caya???? seriez ni aku gtau..ta caya gk??? aaiiisshhh...biar la aku tjuk pic durg ah...


  • ce teka ce teka...pa durg wat tu????? hah!!! Betol...durg tenga nari la tu...nah ambek ni kiss dri aku...mmuuaahhhh...nak g??? aaiiisshh...ta ble lebih2...t cek Boipen mara tau..hihihi!!!! jan mara ya yunk...
  • all urg2 kementerian yg spoting n 2poting menari tau...ta kira la bdk Azam ka Menteri ka..smua menari ngn mukak yg dah ampir2 luntur bedak yg d tacap pagi tu..hahaha...semangat durg ni...





  • ta caya menteri menari???? nah tu la menteri Pembangunan Masyarakat dan Hal Ehwal Pengguna ngeri Sabah....Datuk Azizah...yg baju clour ijau tu...yg baju coklet ta guna tudung tu lak SUT..Datuk Asnimar...pada korg2 yg ta tau pa tu SUT..meh sini aku bisik jap..bukak tu telinga bsr2 ya kawan...SUT tu Setiausha Tetap...
  • kat bawa ni pulak pic2 urg lah..hahahaha..ta la..ni la suasana majlis tu...meriah tau...aku ja yg ta meriah cuz malu2 kambing kn,sengeh2 tgk urg yg lalu dpn aku..hihihi..






  • hah!!! ni la Jack...sapa jack ni???? hahaha...bkn sapa2 pun bdk ni...just bdk tah dari mna asl dia aku pn ta tau...dia ni 1 keja ngn aku..bkn kja haram k!!! dia stdy dkt CAL aku ta tau pa ful nme tmpt tu...yg ku tau dia just li kat kementerian 2 bln ja..siok dia ni..km 1 opis...cml kn bdk ni..hihihi...dah..dah...ta mau urg len sla phm g...tp krg dia dah abis li..dah out dri opis aku..tgl la aku sorg2 ja bdk li kat sni...huhuhu..ta bes sgt2 bah...ggrrrr....









  • yg lelaki baju merah menyalah bagaikn ari raya d thn baru cina tu Mojingkin..tu nm dia...ni durg tengah ikt petandingan 1M...means dia 1 Malaysia lah...n dia ngn partner dia bdk pompuan yg baju merah gak tu..yg ta pkai ttp kpla tu..tah sapa nm bdk tu adalah juara petandingan ni..hahaha...bes tgk durg..lucu tau....






  • hah...pa mcm spoting ta smua durg2 ni???? siok ja durg nari2...aku malu nak join cuz aku mmg pemalu..hihihi..tengah senyum2 kambing ni...cak kurg bygkn muka kambing senyum...cam aku krg ni lah yg tga taip entry pnjg lebar bgaikn surat cnta tuk sang raja..hahahhaa...

mana aku????????????

hahahaha..msti korg2 skalian heran kn asal tarak gambak aku kn??? kn????..hohohohohoho...d sbb kn malu yg tramat aku ta bgmbr lgsg ngn mereka...klo korg perasan la...pic2 kat ats tu 1 pn tda teselit aku d balik urg yg gndut ka kurus ka mahupn halimunan....tu sbb.............................aku mmg tda bgmbr lgsg menggunakan kamera kementerian aku nih..hahahahaha...

  • ada gak aku bgayak sakan..bgaikn puteri d dlm gua..hohoho...tp tu mojingkin yg gambak...tah guna kamera kementerian mana dia gmbr tu...aku just gaya2 jah...bila smua urg besurai pas mjlis...blk opis msg2 msti empunya kamera tu tkjut bak monkey yg cam kena serangan jntung..hahahhaa..cuz ada gmbr aku kat dlm memory dia lah..hahahahaa..msti dia ckp "ni..bdk comel molek mna lak ni...bekenan tgk...nak msk meminang lah klo cam ni"....haahahhahahah..PERASAAN AKU....

dah...dah...kuku kaki kaka ku...eh asal aku ni??? gilak...dah penat naip gini la jdinya..merapuh tiba2... ^_^



☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy