Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: semangat yang hilang...semangat lain yg datang....


semangat yang hilang...semangat lain yg datang....







okei.....setelah bebulan-bulan lamanya aku melupakan mu wahai belog ku yg tecinta...im sory....im just busy about anything...

malam ni aku rasa sangat free..hahahaa..tu yg bole post entry kat belog...best rasanya bila tiada tugasan yg perlu di wat...alhamdulillah....

sebenarnya bukan semangat aku dah hilang bebelog2 ni....just aku tiada masa ja...g pon belog ni baru aku open balek...






actually aku nak share pa benda yang aku semangat sangat ni kat kmuorang...

sebenarnya aku semangat sangat nak g 2 tempat ni:


Genting Highland

Cameron Highland


aku sangat-sangat semangat nak g tempat ni...dulu aku selalu tengok dalam tv ja...n berangan-angan sampai bawak dalam mimpi...hahahahha...cian kn aku...

so....dah kat semenanjung ni...alang-alang aku g kn....

ta sabar rasanya....

just tunggu sayang aku free n aku beduit..hahahaha...cuz aku yang nak sangat g sana...so aku kena la belanja dia kn kn kn...


so....ngan teruja ku yang teramat ni...jum join aku layan gambar-gambar 2 tempat tu yang aku rembat kat c Google (walupon korang dah pergi..aku belom g) hahahahahhaha....





Genting Highland














Cameron Highland





















** hope dapat g tempat ni sebelum balek sabah..huhuhu...











☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy