Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: baru belajar melukis...

baru belajar melukis...

 









hahahahaha...lawak ta aku lukis???? sama ta sama ta????? alah...cakap la sama iya...aku majuk kalau korang cakap ta sama..huhu...penat tau aku lukis ni 1 malam...gara-gara semangat melukis aku ta tidur semalam tau...dah la pagi ni ada perhimpunan kat kolej (aku pelik ngan kolej ni,adakah buat perhimpunan minggu-minggu...pikir kami budak-budak apa????) berbekalkan lagu yg baru aku download ini la kejadian semalam...aku nak tidur ta boleh so aku main lukis-lukis la..hahahaha...ni virus dari subjek multimedia la ni...geram melukis katun unuk videoklip lagu awan nano aku tu ini lah yg aku lukis...



* T O L O N G puji..hahahahaha...

☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:

















 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy