Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: kawan yang aku hargai...


kawan yang aku hargai...









dah lama aku fikir nak post tajuk ni...tapi aku malas..hahahha..bukan malas lah, just aku rasa patut kah aku tulis entry tentang ni???? cuz bila kita hargai orang tu...kita kenalah seikhlasnya menghargai mereka...bila kita ikhlas tiada sebab kita nak delete entry belog nanti..n bila kita ikhlas...bla bla bla...ta tau nak cakap apa lg... -..-
aku punya ramai kawan tanpa aku sedari...dan aku sayang mereka...walaupon sukatan sayang tu tidaklah sama antara semuanya...but aku tetap sayang mereka...tanpa mereka rasanya aku susah berada d mana-mana tempat mereka berada...thanks to all my friends..


    
                                    Adek                                                                      Mia

this 2 makluk Tuhan yg paling comel adalah kezen aku,hahahaha. kalau dorang tahu aku puji cam ni mesti bangga gila...terutamanya budak tembam tu, Adek nama dia...dia ni kezen aku belah dad or mom aku pon ta tahu lah...Mia lak sah-sah kezen belah dad aku..mak dia adik my dad or kakak dia aku pon dah lupa..hihi...mereka ni lah kezen aku yg paling spoting gila..segila-gilanya...i miss them so much...


Karek

ni pulak kawan aku dari sekolah rendah lg, dia lah kawan aku yg paling brutal sekali dari dulu..tp karang dia dah ayu tau...comel gitu...dulu time sekolah bila ada orang kacau aku, aku panggil ja dia...orang kuat ni..hahahhaa...dia la antara orang yg membuatkan aku suka sangat-sangat kat syg aku dulu..hihihi...gediks aaawwwww...


Shima

this my friends from sekolah menengah juak, nama dia Shima...dia kembar aku..hahah...dia lahir sama hari sama bulan n sama tahun ngan aku..tu yg aku cakap dia kembar aku....but kitorang bukan saudara mara...tapi dia tetap my kembar...kitorang rapat pon dalam f a c e b o o k ja...sebab kitorang berjauhan..so fecebook sajalah yg menghubungkan kami...


Faiz

ni sorang lg...dia pon kawan time aku sekolah kat Tungku gak...tp time tu rasanya kami ta pernah pon bertegur sapa..hahahaha...tapi f a c e b o o k gak lah yg merapatkan kami...so i thinks i like she too...


                    Sunan              Jima                  Along           (me)                 Khaty                  Doja

ni lah antara kawan aku yg paling aku sayang sangat-sangat...dorang susah senang ngan aku bila aku merasai hidup dalam hostel...susa kami bersama...banyak kenangan kami yg aku ta boleh lupakan...they are my beloved friends...i love them a lot...kitorang pernah mandi dalam kola sama-sama..pada yg ta tau apa itu kola meh sini aku bagi tau...kola itu adalah...(ceh cam cikgu aku) hahaha..kola tu tempat air yg besar tu...cam tangki tu...ha tu lah kola...banyak lah kenangan kitorang bersama...Sunan kawan aku yg suara dia bila berkumandang mengalahkan suara azan bergema dalam kawasan sekolah teknik tu..hahaha...boleh bayangkan bertapa kuatnya suara dia...Jima juga adalah kezen aku...belah my mom...dia ni kuat deting..petang-petang mesti g deting ngan bf dia...Along kawan aku yg paling kuat merajuk time dulu..hahaha...aku suka bg marah dia...tp bila lepas dia marah kitorang baik la semula...(me) ta pa yah nak gtau la kn...ta penting...Khaty kawan aku yg spoting gak...rock..n my bodyguard..hahaha...sebab badan dia sasa ooooo...n Doja she is very nice girl...dia orang pertama yg aku kenal kat Hostel tu...


Lyna

ni kawan aku time kat kolej sarawak dulu...dia suku kaum iban sarawak...unik bukan???? yes...dia seorang yg simple..dia banyak bantu aku time hidup kat sana...aku pon banyak bantu dia juak (iklan) hahhaaa...sebab aku sayang dia lah aku bantu dia...apa-apa pon aku sangat-sangat berterima kasih kat dia...Thanks Lyna...

n aku ada gak kawan lain kat sana yg banyak bantu aku..so aku pon nak berterima kasih kat mereka...

Amai                              Aepy

this is Amai n Aepy...they are besfriends...mereka ni lah kawan aku yg sangat-sangat gila...yes they are so crazy...ta percaya???? just look them kat bawah ni...hahahahaa...so gila...





true right??? hahahah...but walaupon mereka gila n gila-gila...mereka tetap kawan aku time senang kat sana...susah pon mereka tetap ada...cuz kitorang 1 umah...



                                    Nissa                                                                        Anna

ni kawan yg baik kat aku sekarang...now mereka adalah kawan aku cuz kitorang 1 kelas n they so nice to me...aku terharu ada kawan macam mereka.....d sebabkan aku mereka susah..hahahah...sorry friends about that...i hope we can be friends macam dulu...sebab aku masih perlukan korang...korang antara kawan aku yg aku ta boleh lupa...walaupon singkat masa kita bersama-sama tp banyak kenangan yg kita dah ukir...terukir d bintang ta mungkin hilang cinta ku pada mu...d tujukn kepada syg aku..hahahaa..


                        Hanim                                 Sue                                      Iera

ni kawan serumah aku...sebilik ngan aku...mereka pon banyak tolang aku...so i wanna say thanks lah...cuz jadi kawan aku...dengar aku menyanyi ngan suara yg ta sedap..hahahah...korang terpaksa dengar gak...hahahahaha...








* pesanan ringkas ini d taja oleh ****** oleh itu...hahaha...just wanna say gambar-gambar mereka yg comel-comel seta comot ni aku culik dari F A C E B O O K mereka sendiri...


* sorry ta mintak kat korang...takut korang bagi gambar yg cun-cun nanti..ta laku aku...ahahahaa...












☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy