Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥









salam rindu kepada syg ku yg jauh nun sana ipoh...i really2 miss u...since u busy with ur exam i feel lonely..but its ok, i still can feel u love inside me...cewah ayat aku...ta boleh blah kn...hahahaa...biasa lah kn tengah merindui kekasih hati ku....

aku just nak doakan kesejahteraan dia semasa melalui hari-hari exam...semoga Tuhan berikan dia kesihatan yg baik time-time cam ni...biasa lah kan...selalunya time exam ni orang stress-stress kan...ta mau la dia stress-stress, nanti result dia pon terjejas..tu membuatkan kami kawin lambat lg lah..hahahaha...

nak mintak tolong korang pon doakan tuk dia k...awas korang kalau doakan yg buruk tuk dia...ugut ni ugut ni...

wish he can do da best for exam...begitu jugak kawan-kawan seperjuangan dia...gud luck all...




for my syg, this song for u...







Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu








☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy