Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Trip to Melaka...negeri bersejarah...


Trip to Melaka...negeri bersejarah...












tomorrow i will go to melacca, aku bukannya saja-saja nak g sebenarnya...rasa macam aku nak g becuti ja kn tajuk entry aku ni...no no no, aku bukan g sana tuk bercuti cuta cutu...actually aku g cuz aku n kawan-kawan aku terpilih tuk wakil kolej g sana...ikut kem...pecaya ka tidak, aku barusan semangat nak ikut kem...selalunya bila sebut saja kem...ha aku akan berlari mengelilingi bumi untuk mengelak dari kedengaran nama aku Laysia Julijin d sebut-sebut untuk mengikuti kem...hahaa..tapi ni aku dengan senang hati mak bapak aku, dengan senyuman yang lebar bila tengok nama aku dalam list peserta...bangga gitu..hahahaaa..
no lah....aku suka gak nak g sana...almaklumlah aku mana la pernah g melaka kn...bermimpi nak g sana pon tidak lah pernah...berangan pernahlah...bermimpi dengan berangan tidak sama kah???? apa-apa lah..aku kalau dah pagi-pagi buta melaram ssendiri-sendiri memang gini jadinya...diikuti dengan perasaan sedih sedikit..but no hal lah...aku still semangat tuk g melaka sok...
wish my jorney selamat la kan...amin....











☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy