Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: kem mutiaraku (ABJZ)


kem mutiaraku (ABJZ)

 







okey....seriously bila da sampai Alor Gajah, Melaka..kat kem tu...aku ta tau pon kem tu kem apa sebenarnya... dengan semangat yg teramat aku juz masuk n daftarkan diri...tapi bila saja nampak fail-fail yg kat atas meja tu...eerrrrrr aku salah kem ka apa ni?????? kem ni tentang apa????? asal lecturer aku ta gitau????? ok............baru aku sedar kem tu sebenarnya bertujuan membincangkan permasalahan remaja yg banyak berlaku pada masa kini...
i dont know it, if i know i will thinking 1000x if nak g ka or tidak....derrrr ayat macam ta sudi ja mau join kem tu..hahahaha..no lah...actually kem tu best...i have a good friends at there...i get a memory...penyedaran...n i get kurang tidur sekali lah...tu package lah kan bila ikut kem...so kesimpulan yg aku dapat buat tentang kem tu  adalah best...tentang aktiviti pon best...but tentang pengurusan masa yg always nak cepat tu sangat-sangat ta best bagi aku....i hate bila part-part rashing ni...penat tau..



ni kawan-kawan aku dari kolej yg sama-sama join kem tu...just look they face..so ta bemaya kan...kitorang penat sangat dah...nasib la kem tu 3 hari 2 malam ja..kalau seminggu kot-kot dah pengsan aku kat sana..hahaaa...



kakak kot hitam tu antara fesi yg jaga kitorang kat sana...kakak tu baik...dia bukan lah fesi group kitorang...tapi kakak tu sangat-sangat baik lah..comel ja kan kan....



okey abaikan muka kusam aku tuh....actually aku nak korang tengok baju tu....asal dengan baju tu?????? tengok kebesarannya????? agak-agak berapa saiz baju tu?????? korang fikir lah sendiri ek...



ni cupcake kak anis bagi kat kitorang...sorang dapat 1...kak anis ni kitorang punya fesi group....dia banyak luangkan masa dengan kitorang hari kedua tu....dia banyak kongsi cerita....kak anis ni baik orangnya...memahami kitorang...


 ( abaikan muka aku tu...grrrrrr )


kat sana aku jumpa sorang budak sabah...finally jumpa orang sabah gak aku...hahahaha...macam lah ta pernah jumpa orang sabah kat semenanjung ni -..- ....dia study tah kat mana...aku dah lupa dah...yg pastinya kat melaka lah kolej dia...

 ni dia....tudung purple....





see how big that baju??????? ok i dont need komen korang..hahahahhaa....just see it....aku ta tau la mengapa baju tu besar sangat..yg pastinya aku tidak lah terlampau kecil...baju tu yg over besar....





kem tu sebenarnya adalah kem kesedaran tuk anak-anak remaja...kem tu ANDA BIJAK JAUHI ZINA...ok aku ta tau asal kitorang terpilih tuk kem tu -..- ...yg pastinya kitorang wakil antara bangsa..hahahhaa..tu yg best dengar...
banyak aktiviti-aktiviti yg best di buat...yg aku suka sangat bila menari dan menyanyi..hahahhaa...best sangat-sangat...ngantuk pon bole hilang...tp bila dah start ceramah lagi..aku pon mula lah menggelapkan pemandangan mata aku ni...hahaha..aku tidur la apa lagi...



ni lah tarian yg aku paling suka...c tommy tommy...hahahaha...best menyanyi sambil menari...hilang stress aku time tu...lawak sangat-sangat..maca budak-budak ja aku rasa...




jom kita tengok page ANDA BIJAK JAUHI ZINA kat facebook....












☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy