Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: dinner ala-ala arabian....


dinner ala-ala arabian....








okey....kat na aku nak cari baju tuk dinner nanti???? pening pening...aku ta tau nak pakai baju apa nanti...nak pakai jubah????? ada ka jubah saiz aku ni???? nak pakai ala-ala penari arab tu???? over kotttttt...so nak pakai apa???? aku pon ta tau..hahaahhaa...aku ada servey-servey jubah moden kat fb tu..hmmm semua cantik-cantik but aku mana boleh pakai...saiz ta masuk kot...so aku just cuci-cuci mata saja lah tengok..hahahah...




aku bekenan sangat caler pink tu...kalau dapat ni akan aku sayang-sayang...akan ku cuci n sangkut just dalam almari..pas dinner tah nak pakai tuk apa...hahahaha...nanti aku kawin boleh la..hahahaa..time tu dah ketinggalan zaman kot..hahahaha...










all cantik-cantik tapi apakan daya aku memang ta benasib tuk pakai..huhuhu...just can see it ja lah kan...nanti aku nak round-round 1 ioh tuk cari baju with my roommate...abis kan duit mmak bapak nenek moyang aku..hahahahah...aku anak yg sangat baik dalam dunia ni  *..*  *..*  *..* hahahahhaa...


sekian terima kasih....

☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy