Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: majlis makan malam pra graduan (entry yg sangat-sangat banyak gambar!!!)


majlis makan malam pra graduan (entry yg sangat-sangat banyak gambar!!!)

 











1 june 2012 yg lalu...dah memang lalu dah pon..hhaha...malam diner yg kitorang nanti-nantikan tu dah berlangsung....majlis ta sampai pon 5 jam...tapi menantikannya mak ai berminggu-minggu lamanya...podaaaa...
dengan ta pandai makeupnya...sekadar tonyoh-tonyoh sembarangan...asal nampak warna-warni ok la tu..hahaha...actually aku ta pandai sangat nak makeup-makeup ni...memang ta pandai langsung lah...

majlis tu aku rasa agak best la juak...cuz aku ta penah g diner sebelom ni...hahahahhaa...cian kan aku...ni akhir semester ni aku pegi la ngan kawan-kawan aku...aku memang rasa best cuz aku duduk 1 meja ngan semua kawan-kawan yg aku rapat n aku suka kawan...tiada yg semak kat meja time tu...aku enjoy sangat makan malam time tu...hahahaha....bertambah-tambah aku makan...



malas nak cita panjang lagi.....tengok ja lah semua gambar-gambar ni...dah membukti kan bertapa happy happu happa nya aku time tu....















tempat pertama pertandingan animasi kolej komuniti pasir salak jatuh kepada Laysia Julijin..hahahahhahaa...ketawa besar aku di situ....


queen n king of the night...my lovely girl ira menang...aku puas ati tengok di menang dari orang lain...walaupon aku ta menang but aku tetap gembira tengok kawan aku sendiri yg menang (ayat macam iri hati) hahahhaa...ta la..seriously aku ta jelous pon tengok ira naik pentas...malahan aku sorak yg paling kuat seport dia...she is my 1st friends okey....













 sweet couple...i like to see ereka berdua ni...cha n is...semoga jodoh kekal abadi my friends....
cha ni kawan ira...budak kelas ira...tapi aku dah biasa ngan dia...sweet ja...baik hati...lemah lembut...maybe tu yg wat is jatuh hati kat dia..hehe...n is ni pulak budak kelas aku....dia pon baik hati...selalu bagi pinjam motor kat aku dikala aku memerlukannya untuk keluar membeli barang or makanan...thanks my friends...






gambar-gambar ni semua dari sumber yg berbeza..harap maklum dengan ketidak seragaman colour n grafiknya..hahaha...
☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy