Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Muhammad Royley Dusiton Abdullah


Muhammad Royley Dusiton Abdullah

cooltext600173013.png (292×134)







14 september 2012 yg lalu adalah hari yg membuatkan hati aku sebak sekali...sebak cuz gembira sangat-sangat n sebak nak nangis pon ada juak..hahaha...actually hari tu encik Royley telah bertukar nama ke encik Muhammad Royley.means dia dah bertukar agama dan memilih untuk beragamakan Islam sebagai agamanya....ini bukan isu keagamaan but this my blog so suka hati aku bukan suka hati mak ngan bapak aku nak tulis kat sini...hati aku punya suka kan kan kan..hahahaahhahaa...back to story yg aku nak story mory adalah encik kesayangan aku dah menukar nama seperti yg tertera d atas...bersaksikan kawan-kawan kami c rahmat dan c jimie dan berimamkan ustaz yg kat jhiens tu dia pon mengucap 2 kalimah syahada.
aku time tu mau ketawa ada mau nangis pon ada juak..mana tidaknya, ustaz tu balik-balik buat lawak..cool gila ustaz tu.lawak lg.tp aku memang takut 1 benda ni....aku takut untuk mengajar dia ilmu agama islam ni...sedangkan aku pon tunggang tebalik agama ni apakan lg au ajar dia.silap-silap aku yg d ajar balik...amak matai la saya....tapi aku memang gembira sangat-sangat. tidak terkata...now kami tengah urus segala urusan yg berkaitan untuk dia lebih mendalami agama islam ni...semoga pembelajarannya d permudahkan...amin....





☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy