Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥










Selamat Tahun Baru kepada semua gerangan manusia-manusia yg mengenali daku insan yg cute lagi beautiful ni..hehehe...apa azam kamurang tahun 2013 ni?????? azam tahun lepas ada yg tercapai???? alhadulillah kalau ada..aku tumpang gembira..azam aku tahun lepas aku dah tak ingat langsung..tercapai atau tidak aku pon tidak lah tahu...
boleh bayangkan azam sendiri pon dah lupa..apa punya ingatan yg aku ada ni..haissshh..tapi dengan semangat tahun baru lagi fresh ni aku berazam untuk mencapai azam aku tahun ni..tapi aku still tiada azam lagi..senget kan aku..hahahhaa...alah nanti-nanti la aku fikirkan..banyak benda nak d fikir sekarang ni...dengan final examnya start esok...study apa-apa pon belom lagi...dengan final projeknya tah apa mau d buat pon belum pun aku tau lagi..hhahhahha...

tapi dengan sangat lah tapi...............aku tetap nak ucapkan HAPPY NEW YEAR 2013 kepada semua orang, tidak kira lah tua ka muda ka kanak-kanak ka orang utan ka..hahahah...sapa-sapa la...SELAMAT TAHUN BARU semua..moga-moga kita d jalan yg benar...amin...











☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy