Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: video apex & leuniey


video apex & leuniey








aku bukanlah peminat setia bagai nak rak dengan mereka berdua ni...tapi sebagai manusia yg berperasaan suka...aku just suka tengok video kawin mereka..best...mengilhamkan...lagi pon tiada salah apex n leuniey kat aku wat pa aku tak suka kat mereka kan...haha...bajet macam kenal...biarlah gosip-gosip tu semua...aku tidak baca pon tu...haha...
mereka kawin pon dah lama..aku ni ja yg jakun tengok video tadi ...maklumlah baru tergerak hati ni mau tengok...abis semua page-page yg aku like tu post benda yg sama kan...so aku pon bukak la tengok..siokkk gak lah...













amacam best kan???? kan kan...atau aku sorang ja yg jakun..hahahaha...






☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy