Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: sebab musabab...


sebab musabab...











nak d start kan entry ni dah lama kot tak taip menaip kat belog aku ni..huuuuu...malas yg memanjang...new sem dah start kan..so aku just nak cukupkan tidur aku ja lah..haha..
pada petang selasa yg indah ini. dengan angin-angin sepoi yg tidak terasa..ahaha..acah jeeeee...no lah cerita ni bermula apabila aku dengan family aku telah memutuskan pengubahan tarikh nikah aku nanti....(laaa pikirkan apa la sangat yg nak d ceritakan..haha.. *..*  ) yaaa tarikh nikah aku sudah d tetapkan pada tarikh birthday aku tahun ini..agar mudah d ingat oleh me n my bakal suami...lagi pon tarikh yg sepatutnya sebelum puasa...pada saat dan ketika itu mana ada saudara-saudari aku yg ada kat kampung..semuanya still study or kerja d perantauan...termasuklah kakak-kakak aku n my only brother...so my mom just lambatkan hari itu...benda baik tak baik d lambat-lambatkan but ini untuk kebaikan bersama...betul tidak ayat aku pon tak tau..ahahaha...hantam saja lah labu-labi...
part aku kalau nak d ikutkan dah hampir siap..cuz aku cuma membuat kad kawin aku sendiri..my baju pulak sudah tentu kakak aku yg akan buat..almost done..dan tidak sabar rasanya tayang satu kampung bagi orang tengok..haahaha..gedik awww..
meh aku bagi tengok intro-intronya...
intro la sangat. tangan ke bahu mata keatas...





* kad undangan

 * kad undangan



* undangan post kat facebook..tag friend-friend yg d undang saja..hahaha.. : p

no lah..ni saja aku post kat facebook sebab bukan semua kawan-kawan dapat datangkan..lagi pon majlis sederhana sahaja...so just untuk tidak mengecikkan mana-mana hati yg kecik tu..aku buat lah..sekurang-kurangnya mereka tahu kan kan kan...yg mana kawan bakal suami aku yg duk semenanjung ka sarawak ka afrika ka or planet lain ka..bole jugak tahu...





cantik kan...hhahaha...bajet cute sangat...sebenarnya ini bukan final kad lagi..banyak masa g pas ni...still boleh ubah-ubah or buat baru...sebelum kad ni pon banyak dah aku test buat n puji diri sendiri cakap " ala comelnya kad aku buat ni..dah boleh buat business" kahkahkah...
so just wanna share with u all what i did saja...jangan nak jadi pengkritik or jadi peminat me sudah..hahaha...
ok bai...


sebarang pertanyaan sila email saya d icak30@yahoo.com   : p





** sumber kad yg aku buat tu just guna miss google ok..kalau ada sama design dengan mana-mana kad sebelum ni yg pernah korang tengok, aku tak pernah tiru ok...aku just tengok kesesuaian bahan..


** n jika terasa diri daku over terbahasa semenanjung ka sabahan ka apa ka..jangan nak kutuk juga...suka hati jantung paru aku nak guna bahasa apa...lagi pon tak salahkan...kepada yg suka mengutuk tu..kutuk ja lah...aku dapat pahala..Terima Kasih..kutuk lagi..

☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy