Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: my dream...gitueewwww


my dream...gitueewwww

Assalamualaikum,

dan selamat pagi warga Fajar Lahad Datu..

Hari ini saya melancarkan keluaran 

post blog saya menerusi wifi free restoran percuma..hahaha..


di sebabkan bosan yg teramat dan mengantuk, dan di sebabkan juga tidak boleh tidur because my truly love ofcouse my husband tengah tidur so aku kenalah bertimbang rasa bagi dia tidur dulu..lagipun aku tidaklah selesa tidur duduk d kerusi keras ni..maklumlah orang kurus tidak berisi..hahhaa..

just want to share my interesting about my future...hope my dream will come true one day...aku tidaklah mempunyai impian setinggi gunung seluas laut dan sebesar si bulan yg indah d pandang dari jauh...
aku cuma punya impian yg sederhana..punya keluarga yg hidup sederhana...tidak miskin...fakir...dan juga tidak kaya raya....punya harta sejuta..

aku cuma ingin keluarga yg sempurna d mata ku...yg membahagiakan ku...seorang suami yg bernama Muhammad Royley sudah mencukupi untuk membuatkan impian ku menjadi kenyataan...In Sya Allah...aku yakin jadoh Tuhan kasi ini pertama dan terakhir dan jugak sebetulnya...moga Tuhan bagi izin untuk kebahagian kami sekeluarga nanti (walaupun now keluarga aku cuma aku dan si suami...wakaka)
nah ini antara angan-angan yang aku angankan sebelum berkahwin dulu...just sesimple making a pie (macam aku tau pie tu simple seja buat..walhal tidak pernah pun buat)
aku cuma memerlukan sebuah rumah yg kecil sederhana...
tapi tidaklah begini..just mau kasi tau kecil cam ni..hehe..



                      
                                                                                                 
my bilik tidur yg pastinya akan menjadi tempat febret aku..
ofcouselah..hahahaha..think what u all want to think (i don't mind)
because bilik tidur adalah penyeri untuk aku dan suami...
so its must very the cute i tell u all...hahaha...

no compromi dengan si suami...sebab ni aku suka...dia kena suka jugak!!!!!!!!


   

 This is will happen when aku akan mendapat baby girl...hahahahha..
no metter what..aku akan menjadikan impian aku kenyataan kiranya my baby is girl...
tapi kalau boy...hhhmmm nanti-nantilah aku think lagi...mood untuk entry ni just my obses untuk merah jambu..so aku story tentang si jambu yg merah sajerrrr...




   
dapur juga adalah port aku...di sinilah aku curahkan segala keringat dan kasih sayang aku..
so semestinya berseri-seri seperti masakan aku..wakakka...so then colour dia jugak perlulah yg aku suka...tidaklah suka sangat..tapi sedap mata aku memandang ni warna...

dan aku jugak suka banyak warna actually...semua warna pastel..
begitu ka tu di panggi warna-warna lembut ni??? entah!!!!




   

tang ni aku belum pasti...nanti-natilah aku fikirkan lagi...kena bincang dengan si suami jugak....
tidak perlulah satu rumah pink terus...matilah......


actually aku dah ngantuk sangat-sangat...tapi budak gemuk ni belum bangun-bangun lagi....

tidak apa tet....sabar.....

untuk suami mu yg tercinta...tercomel...tergemuk..segala terlah...ter ter ter...

aku punya banyak dream sebenarnya..hahahaha...well...nanti-nanti aku story lagi ok...





*gambar curik dari si google...marah google???? sampak kau yan...



ok...bye......

☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

1 Pengomen Gila -Gila...:

Unknown said... Reply To This Comment

Darl...

Suka baca entry ni.. Menarik of coz..
Plg suka suma pink things yang kau pamerkan tu.
Rasa buat aku meroyan..NAK JUGAKKKKK!!!!!!!!


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy