Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Crazy about this...


Crazy about this...

















Benarkah pencarian mimpi ini
Hanyalah dongengan cinta dalam pertaruhan
Haruskah pertemuan jiwa ini
Berakhir bersama air mata
Kesepian menemani jiwa di saat ku terluka
Bisakah aku mengenal cinta

Aku percaya pada takdir cinta kita
Yang telah terukir di dasar jiwaku
Yang merindu dirimu
Namun ku bertanya padanya
Haruskah ku percaya pada luka
Sebagai tanda kesetiaan cinta
Kasih kita

Sempurnakah lukisan cinta ini
Tanpa corak warna kasih lakaran suciku
Apakah coretan rintihan malam
Hanyalah mainan cintamu




Percaya pada luka - Nashrin






im just crazy about his song percaya pada luka....
  • its make me remember my encik sepet...i luv him so so much...he the pieces of my heart.......biar pon aku dulu dah byk kali tipu dia...wat dia kecewa...n dia pon wat aku kecewa bila ungkapkan kata putus hubungan kami yg dulu....but now we still can happy together...we still in luv...thankful to God...

  • 2 yers tanpa cintanya aku merana....





  • n nashrin........his so cute!!!! aawwwww damn...like it...aku ta pena tgk dia sblom ni..aku ta tau pon bla dia jd singer nih....lambat pickup kan aku...hahahaha...
  • ble gak la gilak2 skt tgk dia ni...cute kn..hihihihi.....nsb la aku dah ada boipren...klo tda...aaiissshhhh...dah dah...kang merasa lak aku kemerajukan encik boipren aku tuh...dah la tngah rindu ni..hhmmmm...





☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy