Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: kucing comel main salji...


kucing comel main salji...









comel kucing-kucing ni aku tengok....cam mau 1 ja bah....nanti aku kaya raya aku nak beli 1 family kucing cam ni....tu pon kalau kaya raya lah...ahhahhaaa...kalau tidak beli sekor pon jadi lah....nanti aku kahwinkan dia ngan kucing asia...hahaahaa...


nah korang tengok la sendiri bertapa terselah kecomelan kuting-kuting(kucing dalam bahasa aku,hihi) ni,mesti korang pon nak 1....









ni cam kucing aku dulu-dulu,huhuhu sekarang dia dah dead dah...dah dekat 4tahun dah dia pergi meninggalkan aku....nama dia puteh, sebab bulu dia warna putih la...mata dia sebelah kiri kaler biru sebelah kanan kaler hijau...rindu kat dia....pena dulu dia merajuk ngan aku cuz aku g becuti dekat umah macik aku ta bawak dia sekali...bila raya aku balek dia dah tiada kat umah....huhuhu aku nangis-nangis malam tu.soknya my dad bawak aku g cari dia....jumpa gak akhirnya dia kat umah jiran-jiran aku....
pas tu dia merajuk tuk ke2 kalinya bila aku masuk form4...aku masuk hostel, sekolah teknik kn kena la masuk hostel...weeken aku balek umah dia dah lari...cari punya cari jumpa juak kat umah jiran sebelah-sebelah umah aku....eeeee menatang ni pon suka merajuk juak kan????? hmmmm....tapi bila aku dah masuk form5 dia dah lari umah...mak aku cakap ta yah nak cari g cuz dia dah nyanyok...mak kata kucing jantan kalau dah nak dead dia memang lari dari umah...lg pon time tu dia dah tua, umur dah nak masuk 5 tahun.aku cari-cari dah ta jumpa...aku pon putus asa la juak...sampai la sekarang aku tiada g kucing sendiri...
ada kucing kat umah aku pon kakak aku punya nama dia minah...mak aku bg nama siti aminah binti ta d ketahui...







☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy