Puan Roy ♥ Cerita si Petet ♥: Ulang tahun ke Lapan kami.....


Ulang tahun ke Lapan kami.....






yesterda 4/4/2012 adalah annyversary aku ngan syg...dah genap 8 tahun kami bersama....actually 8 tahun tolak 2 tahun..hahahhaa...dalam tempoh 2 tahun tu kitorang just msg call cam biasa...masing-masing ngan hal sendiri....ya la kan, dia time tu dah jau dari aku...rasa cam tiada harapan ja....myb time tu kitorg still ta sedar lg...but 5/2/2011 aku sedar yg aku sangat-sangat perlukan dia dalam hidup aku...so aku wat keputusan tuk bersama dia tanpa ada sesiapa lg....means,no scandal-scandal...say no to scandal cuz tu akan memusnahkan hubungan korang yg terjalin bersama yg tersayang...kalau cinta ta wujudna scandal....bila ada scandal maknanya anda ta cintakan pasangan anda...so pikir lah sendiri mana baik mana buruk guys....




sebenarnya aku happy ngan insan yg bernama Royley Bin Dusiton ni, he make me perfect...maksud aku perfect tu bukan lah sempurna sesangat...maksud aku perfect tu cam aku rasa happy with him, angry with him, lonely with him...averything with him...he make me realize yg bercinta ni bukanya bermaksud sentiasa gembira, sentiasa senang...dengan dia aku rasa macam-macam...dia sentiasa ada bila aku perlukan(dulu dia ta cam ni  -..- )...now aku susah dia ada bantu aku...well bukan dia saja....my dad pon sentiasa ada bantu aku dalam apa jua masalah yg aku hadapi dalam kehidupan zaman kini...my dad is my bank...my syg is my joy...

walaupon semalam kitorang ta raihkan cuz dia busy with tugasan bagai, tapi hari tu tetap adalah hari yg bermakna untuk kami....hari tu berlalu dan hari ni masuk hari ke 8 tahun 1 hari kami bersama....Alhamdulillah ya Allah...moga engkau panjangkan jodoh kami hingga ke akhir hayat kami ya Allah...satukanlah kami dalam ikatan pernikahan ya Allah...permudahkanlah urusan kami...amin ya rabbal alamin.... 




☆☆☆ Terima Kasih Sudi Baca...Lain Kali Baca Lagi ☆☆☆

0 Pengomen Gila -Gila...:


































 
Copyright © . All Right Reserved by Puan Roy